MORE HORECA SUCCESS

Als BBB willen we internationaal een toonaangevende rol spelen in de ontwikkeling van een succesvolle horecasector. Niet alleen tijdens het driedaagse evenement BBB Maastricht, maar ook tijdens activiteiten die we gedurende het hele jaar onder de noemer BBB organiseren. Daarom is in oktober 2016 de BBB Academy opgericht. U kunt deelnemen aan trainingen en workshops, die bijdragen aan een nog groter succes voor u als ondernemer en voor uw medewerkers in de horecasector.

Pre-Summer trainingen

Lichaamstaal voor Leiderschap



Speciale Pre-summer aanbieding € 95 p.p. (Regulier tarief: € 220)
Locatie: MECC Maastricht
Groepsgrootte: Minimaal 10 en maximaal 15 personen
Na het succes van de eerste training op 20 maart geven wij u de kans om alsnog de training te volgen. De training Lichaamstaal voor Leiderschap helpt je om inzicht te krijgen in wat medewerkers en gasten denken en voelen. Wij leren je hoe je de specifieke lichaamstaal-signalen kunt zien en interpreteren. Hierdoor kunt u nog beter inspelen op de behoeften van uw gasten en daardoor uw gasttevredenheid en omzet verhogen.

Je eigen lichaamstaal beïnvloedt voor 93% wat anderen denken of voelen over jou. Als je congruent communiceert, dan wordt je geliefd en vertrouwd. Zend je de verkeerde signalen uit (vaak zonder dat je het weet), dan zal je carrière, relaties en zelfzekerheid eronder lijden. In deze training leren wij je 80 lichaamstaal houdingen en bewegingen die je kunnen helpen om zelf authentieker en charismatischer over te komen en lichaamstaal houdingen en bewegingen van je medewerkers en gasten te herkennen en er naar te handelen. Op basis van cases kunnen wij je leren om ze snel toe te passen, te lezen en er naar te handelen. (2 dagdelen)

Coaching voor ondernemers en leidinggevenden



Speciale Pre-summer aanbieding € 95 p.p. (regulier tarief €220)
Locatie: MECC Maastricht
Groepsgrootte: Minimaal 10 en maximaal 15 personen
Als leider stuur jij motiverend je mensen aan met als doel het bereiken van het beste resultaat voor je zaak en je medewerkers. Je rol als coach is sterk afwijkend van je rol als leider, zowel voor de leider als de coachee is het belangrijk dat deze rollen goed van elkaar gescheiden worden. Als leider draag je meerdere petten, door deze expertises op de juiste momenten in te zetten bereik je doelen.

Wat past bij jou als coach en wat wil de coachee (diegene die gecoacht wordt)? Coachen is meer dan een goed gesprek over geleverde prestaties. De kracht van coachen zit vooral in de kracht van de juiste vragen stellen waarmee je de coachee motiveert tot het zelf vinden van de beste oplossing. In de training leren wij u om met de juiste middelen coaching optimaal toe te passen. Het motiveren van de coachee is de doorslaggevende factor in het toepassen van nieuw aangeleerde vaardigheden Door middel van coaching ben je in staat om je mensen uit te dagen om juist positief en creatief te denken. De intrinsieke motivatie aan te wakkeren waardoor zij los komen van de bestaande werkwijze en in gaan zien dat aangeleerde vaardigheden werken. (2 dagdelen)

“Know your Guest”


Training voor iedereen die in de Horeca actief is

Speciale Pre-summer aanbieding € 95 p.p. (Regulier tarief: € 137,50)
Locatie: MECC Maastricht
Groepsgrootte: Minimaal 15 personen
De DISC® Persoonlijkheidsanalyse is een instrument dat diverse kenmerken meet van menselijk gedrag. Het brengt de vaak complexe werkelijkheid van mensen en hun gedrag overzichtelijk en begrijpelijk in kaart. Waarom is het handig jezelf en je gasten beter te kennen?
A. Je komt er achter wat echt interessant voor je gast is.
B. Je kunt je communicatiestijl aanpassen aan je gast.
C. Het helpt om begrip voor je gast op te brengen.
D. Je weet nu waarom de ene gast je meer ligt dan de andere.

Als voorbereiding op de training doe je een eenvoudig DISC® assessment om je typen te schatten. Verder geven wij inzicht in alle types en helpen wij om deze goed te begrijpen. Aansluitend leer je hoe je voor de Horeca gastentypes kunt herkennen en hoe je het best met hun kunt communiceren.
Naast de theorie is er veel aandacht voor praktijksituaties en leer je al doende de kennis toe te passen. (2 dagdelen)

“Help your Guest”


Training voor bediening/front office personeel

Speciale Pre-summer aanbieding €85 p.p. (regulier tarief €137,50)
Locatie: MECC Maastricht
Groepsgrootte: Minimaal 10 en maximaal 15 personen
Gastvrijheidsbeleving is voor iedereen weer anders, de kunst bestaat er uit de juiste handelingen op het juiste moment toe te passen, gebruikmakend van dat wat je weet of leert. De trainingen “Know Your Guest” en “Please Your Guest” helpen je in het herkennen en lezen van je gasten. “Help Your Guest” zorgt voor de verbale invulling.

Met deze door ons ontwikkelde techniek leren wij je om je gasten de optimale beleving te laten ervaren. Daarnaast helpt deze methodiek ook om de omzet te verhogen en onderscheidend te zijn t.o.v. je concurrentie. Deze interactieve training is gericht op het leren door ervaren. Door het toepassen van de techniek in de praktijk kun je de meeste klachten van gasten voorkomen. Echter, omdat niet alles uit te sluiten is besteden wij ook aandacht aan het omgaan met klachten, voor het geval ze zich mochten voordoen. Deze training bestaat uit 2 dagdelen zodat je de tijd krijgt om het aangeleerde te oefenen in de praktijk en je ervaringen mee terug te nemen naar de volgende trainingsdag.

Social Media


Training voor iedereen die in de Horeca actief is

Regulier tarief: € 105
Locatie: MECC Maastricht
De Millenniumgeneratie gaat verder. Facebook/Whatsapp laat hun hart niet meer sneller slaan, Instagram en Snapchat worden door meer dan 70% van de jongeren gebruikt. Maar volwassenen en betalende gasten blijven massaal verslaafd aan Facebook. 9,4 miljoen dagelijkse gebruikers, maar wat wil deze doelgroep zien en hoe maken we hun tot vaste gast? Hoe kan ik hier concreet met mijn horecazaak op inspelen en resultaat behalen?
Laat u opleiden tot blauwe band social media door Lars Pacbier van FB4, het bedrijf dat in augustus 2015 nationale bekendheid haalde door de samenwerking met Facebook zelf, winnaar Rabobank Economy Award voor beste starter en gespecialiseerd in horeca. Wat zit in de training?
• Een beknopte analyse van de huidige 10 meest effectieve tactieken
• Case-studie over kansen en trucs met case van Facebook zelf
• 5 best-practices Instagram
• Optimalisatie eigen Facebook en Instagram kanalen van deelnemers
Alle prijzen zijn exclusief BTW en lunch.

Interesse?

Bij voldoende aanmeldingen worden de cursussen ingepland. Wij nemen vervolgens contact met u op om u de mogelijkheid te bieden zich in te schrijven. 

Geef a.u.b. uw naam op.
Invalid Input
Invalid Input
Please let us know your email address.
Invalid Input
Invalid Input