Data: nader te bepalen

Workshop 1; 10.00 – 12.00 uur; “Leadgeneratie een makkie?!” Haal meer uit uw deelname.

Workshop 2; 13.30 – 15.30 uur; ”Leadgeneratie een makkie?!” Haal meer uit uw deelname

Bent u marketing-, communicatie-, salesmanager en/of eigen ondernemer en verantwoordelijk voor de strategie en opzet van de leadgeneratie, het communicatieconcept en de opzet van de follow-up van de BBB?? Dan is deze workshop een Must-Go als u uw kennis en inzichten over de leadgeneratie op beurzen wilt vergroten. De interactieve presentatie geeft namelijk antwoord op onderstaande items.

  1. Heeft u al een slimme opzet voor het traject na de beurs mbt opvolging van leads?
  2. Enig idee met welk creatief communicatieconcept u bezoekers wilt raken? Hoe verpakt u uw boodschap, welk krachtige items in uw verhaal zorgen ervoor dat u onthouden wordt?
  3. En enig idee hoe u bezoekers verleidt naar de BBB te komen en eenmaal daar, op uw stand wilt krijgen? Met welke triggers laat u hen stoppen, maakt u hen nieuwsgierig?

In de workshop op het MECC bespreekt Viktor Luttikholt van Stop-contact.com met u de opbouw en een slimme strategie om de leadgeneratie tijdens uw beurs een boost te geven. Na de workshop begrijpt u in welke 3 stappen u het communicatieconcept en het aanvalsplan voor uw team richting geeft. Met een slim plan en een krachtige boodschap in een goed verhaal komt uw standteam gemakkelijker en dus vaker in contact met bezoekers. Bij de opbouw van het aanvalsplan werken we van achteren naar voren. We beginnen met een slim en solide plan voor de follow-up en gaan dan onderzoeken wat u op de stand, het gangpad en met social media kunt doen om bezoekers om te verrassen, te veranderen en te veroveren.

Kom op 30 augustus dus naar Het MECC te Maastricht want u gaat naar huis met vele adviezen, tips, tricks en heldere inzichten. Ook begrijpt u met welke aanpak uw volgende beursdeelnames een veelvoud aan leads kunnen brengen. Zo haalt Stop-contact voor haar opdrachtgevers gemiddeld 6x meer bruikbare leads uit een gezamenlijke beursdeelname. Dat kunt u straks ook! En daar draait het toch om?

Na de workshop op 30 augustus begrijpt u

  • hoe u straks de vele leads op een 2-sporen lijn (op marketing en sales) kunt opvolgen in de eerste 100 dagen ná de beurs.
  • Weet u wat u op de standvloer kunt doen en zeggen zodat uw team vaker en sneller in contact komt met bezoekers
  • Weet u met welke triggers u bezoekers, in de tijd voorafgaand aan de BBB, enthousiast kunt maken om naar de beurs, naar uw stand te komen. En eenmaal op de beurs van het gangpad op uw stand kunt krijgen.

Wat ná de workshop?

Na de workshop kunt u met uw verkregen inzichten zelf werken aan een concept en werkwijze. Voor uw team. Dit kunt u in detail afstemmen op uw producten of dienst. Mocht u uw ideeën of reeds bestaande concept eens willen voorleggen en verbeteren dan kan dat in een individueel klankbordgesprek, eventueel op uw bedrijf.  

Speciale aanbieding voor ieder die deelneemt of overweegt deel te nemen aan de BBB beurs;

Van Klankbord tot Doorbraak; Het klankbordgesprek duurt ongeveer 2,5 tot 3 uur en er mogen twee collega’s van u bijzitten. Prijs; 450,- euro (normaal 600,- euro met 3 personen)

In de gratis Klaar-voor-de-beurs-scan kunt u checken wat u nu nog kunt doen voor uw team om hen vaker en gemakkelijker contact te maken op de beurs. Aan de hand van verschillende vragen krijgt u vanuit 6 criteria een totaal score van 0-100%. Daarbij krijgt u adviezen, tips en tricks om zelf verder uit te werken.  

Referenties van Stop-contact.com ofwel; “Wat anderen zeggen over Stop-contact.com”.

stopcontact

Geef a.u.b. uw naam op.
Invalid Input
Invalid Input
Please let us know your email address.
Invalid Input
Invalid Input