MICHELIN tilt horecavakbeurs BBB Maastricht naar nieuwe hoogte
Na tien jaar is de uitreiking van de Nederlandse MICHELIN-Sterren teruggekeerd naar Maastricht. Dat de uitreiking samenvalt met BBB Maastricht is geen toeval. Stephan Sandhövel, Accountmanager bij MICHELIN Benelux zegt hierover: “De keuze voor Maastricht is voor ons heel logisch. De stad staat bekend als dé hot-spot voor fijnproevers. Wij zijn opzoek naar een locatie waar gastronomie en cultuur met elkaar zijn verweven.” In totaal kregen 10 restaurants te horen dat ze MICHELIN-waardig zijn. Het Zeeuwse Inter-Scaldes mocht zelfs twee sterren in ontvangst nemen.
Sinds 1955 komen duizenden horecaprofessionals jaarlijks samen op horecavakbeurs BBB Maastricht om zich te laten inspireren, te proeven en te netwerken. Onder het motto ‘More Horeca Success’ stimuleert de beurs betekenisvolle ontmoetingen tussen exposanten én bezoekers. Uit een rondvraag onder standhouders en bezoekers bleek dat er een duidelijke kwaliteitsslag heeft plaatsgevonden. Dit is te wijten aan meer dan enkel de samenvoeging met de MICHELIN Guide Ceremony. Zo heeft de organisatie groots ingezet op inspiratie en netwerken.