BBB OnTour: Jopenkerk Haarlem

Horeca event BBB Maastricht heeft op dinsdag 18 april een bezoek gebracht aan de Jopenkerk in Haarlem. De organisatie van BBB Maastricht bracht samen met genodigden een bezoek in het kader van BBB OnTour.

De gasten werden onder het genot van diverse soorten bier meegenomen in het succesverhaal van Jopen bier. Tim Nouws (Accountmanager Jopen) deelde een aantal anekdotes die voor de aanwezigen leuk en leerzaam waren. Inspirerend was het verhaal over de ontwikkeling van het bedrijf. Zogezegd gegroeid van een hobbyproject naar een bedrijf dat over de hele wereld levert, een kledinglijn heeft en blijft innoveren op de biermarkt. De genodigden kregen niet alleen Jopenbier te proeven, maar ook het nieuwe gin merk dat op de markt is gebracht, Gospel Gin.

De Jopenkerk is meer dan een bierbrouwerij. Het voormalige godshuis is omgetoverd tot een moderne stadsbrouwerij, grand café en restaurant waar onder het genot van een borrel of diner het brouwproces kan worden aanschouwd. 

BBB Maastricht staat voor een platform met ambitie. Naast het succesvolle driedaagse horecaevent “BBB Maastricht”, worden gedurende het jaar diverse activiteiten georganiseerd. BBB OnTour is hier een van. BBB OnTour geeft de deelnemers – toeleveranciers aan de horeca – de mogelijkheid om kennis uit te wisselen, samenwerkingen te bewerkstelligen en elkaar te inspireren.

haarlem